Global Tax

ΠΡΟΦΙΛ

Global Tax

Η εταιρεία μας εδρεύει στην Αθήνα και δραστηριοποιείται στην παροχή Εξειδικευμένων Φοροτεχνικών & Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε Επιχειρήσεις του Ιδιωτικού τομέα, Ελεύθερους Επαγγελματίες και Ιδιώτες.

Αποτελείται από έμπειρους Οικονομικούς & Διοικητικούς Συμβούλους και Λογιστές με πολυετή εργασιακή εμπειρία σε Πολυεθνικές και Μεγάλες Ελληνικές Επιχειρήσεις.

Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία των στελεχών της σε επιμέρους τομείς (Οικονομικό, Διοικητικό & Οργανωτικό, Τεχνολογικό, Marketing) παρέχουμε ένα ευρύτατο και ολοκληρωμένο φάσμα αξιόπιστων επιχειρηματικών λύσεων.

Με σεβασμό στην εμπιστοσύνη κάθε πελάτη μας, με προσήλωση στους στόχους και πάθος για την επίτευξή τους, σας παρέχουμε εξειδικευμένες συμβουλές και κατάλληλες λύσεις σε κάθε βήμα σας, ώστε να μένετε προσηλωμένοι στο κύριο μέρος της δουλειάς σας.

Η πολύ-επίπεδη επιχειρηματική ανάπτυξη κάθε πελάτη μας είναι για εμάς το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς μας. Αντλούμε την δύναμή μας από την ικανοποίηση και το χαμόγελό σας. Αναπτυσσόμαστε μαζί σας και σχεδιάζουμε μαζί νέες λύσεις ανταποκρινόμενοι στις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΙΔΙΩΤΕΣ

Οι ραγδαίες αλλαγές του φορολογικού τοπίου επιτάσσουν την ιδιαίτερα προσεκτική επιλογή του φορολογικού σας συμβούλου. Ο σύμβουλος - λογιστής που θα επιλέξετε θα πρέπει να διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία και τεχνογνωσία ώστε αφ’ ενός να σας κατευθύνει στις φορολογικές σας υποχρεώσεις, προτείνοντάς σας την πλέον συμφέρουσα φορολογικά λύση και αφετέρου να σας εγγυηθεί ότι δεν θα βρεθείτε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις στο μέλλον.

Διαθέτοντας την γνώση, την εμπειρία και τα κατάλληλα μηχανογραφικά συστήματα σας παρέχουμε εξειδικευμένες φοροτεχνικές υπηρεσίες με εγκυρότητα, υπευθυνότητα και συνέπεια.

Φοροτεχνικές Υπηρεσίες προς Φυσικά Πρόσωπα:

  • Έκδοση κλειδάριθμου φορολογούμενου στο TAXISNET
  • Σύνταξη & Ηλεκτρονική Υποβολή Φορολογικών Δηλώσεων
  • Εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος
  • Διεκπεραίωση εξειδικευμένων εργασιών σε Δημόσιες Υπηρεσίες
  • Συμβουλευτική υποστήριξη σε φορολογικά θέματα
  • Υποβολή αίτησης για την παροχή επιδόματος τέκνων (A21)
  • Υποβολή αίτησης για την λήψη επιδόματος θέρμανσης
  • Εκτύπωση τελών κυκλοφορίας
  • Ηλεκτρονική υποβολή μισθωτήριων ακινήτων

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Σε μια εποχή αλλαγών, εκτός από τις πιθανές δυσκολίες που αντιμετωπίζει κάθε ελεύθερος επαγγελματίας, υπάρχουν πάντα ευκαιρίες για όλους, πολύ περισσότερο όμως για εκείνους που μπορούν να τις αναγνωρίσουν και έχοντας την κατάλληλη γνώση, εκπαίδευση και υποδομή να τις εκμεταλλευτούν.

Ο ελεύθερος επαγγελματίας αξιοποιεί τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της αγοράς, αναδεικνύοντας μέσα από αυτές, τις ιδιαίτερες πτυχές της δυναμικής επιχειρηματικής φύσης του. Στον καθημερινό επαγγελματικό στίβο, η επιλογή του κατάλληλου Συμβούλου έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Λογιστικές - Φορολογικές Υπηρεσίες

  • Έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ
  • Ενημέρωση για τις φορολογικές υποχρεώσεις κάθε επαγγελματία ανάλογα με το ιδιαίτερο αντικείμενό του
  • Φορολογική & Λογιστική Υποστήριξη (τήρηση Βιβλίων, σύνταξη & υποβολή δηλώσεων)
  • Διεκπεραίωση εργασιών και συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ, Ασφαλιστικοί Οργανισμοί, Επιμελητήρια)

Ο φορολογικός σύμβουλος που θα επιλέξετε θα πρέπει να διαθέτει την κατάλληλη εμπειρία και τεχνογνωσία, ώστε αφ’ ενός να σας κατευθύνει στις φορολογικές σας υποχρεώσεις προτείνοντάς σας την πλέον συμφέρουσα φορολογικά λύση και αφετέρου να σας εγγυηθεί ότι δεν θα βρεθείτε αντιμέτωποι με δυσάρεστες εκπλήξεις στο μέλλον.

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

Η κατάλληλη συμβουλευτική υποστήριξη και η ανάπτυξη του επαγγελματικού σας προφίλ προσθέτει υψηλή προστιθέμενη αξία στην ποιότητα της δουλειάς σας, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητά σας.

Οι επιλεγμένοι συνεργάτες μας αναλαμβάνουν να αξιοποιήσουν τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας καθώς επίσης και τις προσωπικές σας επαγγελματικές δεξιότητες, δημιουργώντας για εσάς το κατάλληλο επιχειρηματικό προφίλ.

  • Δημιουργία Επαγγελματικής Ιστοσελίδας με δυναμική παρουσίαση και υλικό σας (photos, videos)
  • Δημιουργία επαγγελματικών λογαριασμών e-mail
  • Σχεδιασμός Επαγγελματικού Λογότυπου
  • Σχεδιασμός Επαγγελματικών Εντύπων

Παρέχουμε Δωρεάν* σε κάθε νέο πελάτη μας εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα οργάνωσης, ελέγχου και περιορισμού του λειτουργικού κόστους, καθώς επίσης και σε θέματα διαχείρισης και ανάπτυξης του υπάρχοντος πελατολογίου του.

*Η Δωρεάν Παροχή ισχύει για ένα μήνα από την έναρξη της συνεργασίας και αφορά 2 δίωρες συναντήσεις.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Λογιστικές - Φοροτεχνικές Υπηρεσίες

Επενδύοντας στην δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με κάθε πελάτη μας, έχοντας ως βασικούς πυλώνες την συνέπεια και την τεχνογνωσία, σας παρέχουμε ποιοτικές λογιστικές και φοροτεχνικές υπηρεσίες.

Λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες κάθε επιχείρισης διαμορφώνουμε το κατάλληλο φορολογικό πλάνο σύμφωνα πάντα με την εκάστοτε φορολογική νομοθεσία.

Λογιστικές Υπηρεσίες

  • Τήρηση Βιβλίων Β΄και Γ΄Κατηγορίας στην έδρα της επιχείρησής σας ή στα γραφεία μας
  • Οργάνωση και επίβλεψη λογιστηρίων επιχειρήσεων
  • Πλήρης εφαρμογή του λογιστικού σχεδίου με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πληροφοριακών αναγκών της επιχείρησης
  • Σύνταξη λογιστικών καταστάσεων πλήρως εναρμονισμένων με την υπάρχουσα νομοθεσία
  • Σύνταξη βιβλίου παραγωγής και κοστολογίου
  • Διεκπεραίωση εργασιών και συναλλαγών με Οργανισμούς του Δημοσίου

Φορολογικές Υπηρεσίες

  • Φοροτεχνική υποστήριξη εταιρειών και έλεγχος της εναρμόνισής τους με τη φορολογική νομοθεσία
  • Σύνταξη φορολογικών δηλώσεων
  • Παροχή φορολογικών συμβουλών σύμφωνα με τον τομέα και το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται κάθε επιχείρηση
  • Αντιμετώπιση φορολογικών ελέγχων και διευθέτηση φορολογικών εκκρεμοτήτων
  • Σύσταση νέων εταιρειών

Οργάνωση λογιστικών, φορολογικών, εργατικών σεμιναρίων για την εκπαίδευση και ενημέρωση του προσωπικού που στελεχώνει την επιχείρησή σας

Πληροφοριακές Αναφορές Διοίκησης

Διαθέτοντας εμπειρία στον σχεδιασμό και την υλοποίηση συστημάτων αναφορών (Management Reporting - MIS), σε συνεργασία με τα στελέχη της επιχείρησης, ορίζουμε συγκεκριμένες αναφορές που κρίνονται απαραίτητες για την αναπτυξιακή πορεία της επιχείρησης.

Στην συνέχεια το ολοκληρωμένο σύστημα πληροφοριακών αναφορών σχεδιάζεται, υλοποιείται, εγκαθίσταται και παραδίδεται σε πλήρη λειτουργία αποτελώντας πλέον ένα ισχυρό και πολύτιμο εργαλείο που βοηθά την επιχείρηση στην έγκαιρη λήψη των σωστών επιχειρηματικών αποφάσεων.

Η εγκατάσταση ενός συστήματος πληροφοριακών αναφορών (MIS) προυποθέτει την εκπαίδευση των στελεχών & υπαλλήλων της επιχείρησης όσον αφορά την ορθή ενημέρωση και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων του.

Παραδείγματα Πληροφοριακών Αναφορών:

  • Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Profit & Loss statement) ανά προιόν , πελάτη , γεωγραφική περιοχή
  • Συγκεντρωτική Κατάσταση Δαπανών (Διοίκηση / Παραγωγή / Διάθεση)
  • Ποσοτική Αναφορά Πωλήσεων (πωλήσεις ανά προϊόν / πελάτη / γεωγραφική περιοχή)
  • Ποιοτική αναφορά (βαθμός ικανοποίησης πελατών / παραδόσεις παραγγελιών)
  • Διάγραμμα Ταμειακής Ροής
  • Ενηλικίωση υπολοίπων πελατών
  • Δείκτες παραγωγικότητας ανθρώπινου δυναμικού
  • Σύνταξη Μηνιαίου, τριμηνιαίου, εξαμηνιαίου, ετήσιου Ισολογισμού

Υπηρεσίες Μισθοδοσίας

Η ανάθεση διαχείρισης της Μισθοδοσίας σε εξωτερικό συνεργάτη τείνει πλέον να καθιερωθεί και στην χώρα μας, αποτελώντας διεθνή εταιρική πρακτική.

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα είναι ότι επιτρέπει στην επιχείρηση να επικεντρώνεται στο βασικό αντικείμενο εργασίας της, χωρίς να δαπανά χρόνο και πολύτιμους πόρους. Απαλλάσσει το λογιστήριό από επιπλέον φόρτο εργασίας έτσι ώστε να επικεντρώνεται στο σημαντικό και απαιτητικό λογιστικό αντικείμενο, παρέχοντας το μέγιστο δυνατό όφελος για την επιχείρηση.

Ενδεικτικές Εργασίες:

  • Έκδοση και διαχείριση μισθοδοσίας
  • Αναλυτική κοστολόγηση με αναφορές ανά εργαζόμενο, τμήμα εργασίας, ειδικότητα
  • Εκπόνηση προϋπολογισμού για την επόμενη χρήση σύμφωνα με τις υποθέσεις, παραμέτρους και ειδικά σενάρια που θα μας δοθούν
  • Προετοιμασία καταστάσεων υπολογισμού προβλέψεων για Δώρο Χριστουγέννων, Δώρο Πάσχα και Επίδομα αδείας και όποιας άλλης παροχής δίνεται στους εργαζόμενους
  • Προετοιμασία και ηλεκτρονική υποβολή αρχείων σε ασφαλιστικά ταμεία
  • Ηλεκτρονική υποβολή στο πληροφοριακό σύστημα “ΕΡΓΑΝΗ” των εντύπων πρόσληψης, καταγγελίας σύμβασης, καταστάσεων προσωπικού κλπ
  • Υποβολή της ετήσιας οριστικής δήλωσης φόρου μισθωτών υπηρεσιών

Υπηρεσίες Μηχανογράφησης

Διαθέτοντας σημαντική εμπειρία στην διαχείριση έργων εγκατάστασης συστημάτων μηχανογράφησης, βρισκόμαστε στην διάθεσή σας προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την χρησιμότητα και τα πλεονεκτήματα των εν λόγω συστημάτων, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της επιχείρησής σας.

Στην συνέχεια και εφόσον το επιθυμείτε, είμαστε σε θέση να σας προτείνουμε συγκεκριμένες λύσεις που υλοποιούνται από εξειδικευμένους συνεργάτες μας, η εναλλακτικά να αποτελέσουμε τον απαραίτητο σύμβουλό σας στην διαδικασία επιλογής και εγκατάστασης του εκάστοτε μηχανογραφικού συστήματος από εταιρεία της δικής σας επιλογής, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι πιθανότητες παραλείψεων και λαθών.

Στην παρακάτω λίστα αναφέρονται ορισμένοι από τους τύπους μηχανογραφικών συστημάτων που χρησιμοποιούνται ευρέως, καλύπτοντας τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των σύγχρονων και αναπτυσσόμενων επιχειρήσεων.

Η εγκατάσταση των περισσοτέρων από τα παρακάτω μηχανογραφικά συστήματα, επιδοτείται κατά καιρούς από τα Αναπτυξιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ.

Ενδεικτική Λίστα Μηχανογραφικών Συστημάτων:

  • Εμπορολογιστικά Συστήματα
  • Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων
  • Συστήματα Μισθοδοσίας
  • Μηχανογραφικός Εξοπλισμός (Ταμειακές Μηχανές ,Φορολογικοί Μηχανισμοί)
  • Web sites (σχεδιασμός & φιλοξενία)

Προγράμματα ΕΣΠΑ

Σας παρέχουμε εξειδικευμένες υπηρεσίες διαχείρισης επενδυτικών προτάσεων στα πλαίσια των Χρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων ΕΣΠΑ, πάντα σε συνεργασία με εξειδικευμένους συνεργάτες που διαθέτουν μεγάλη εμπειρία στην αξιολόγηση, την σύνταξη, την υποβολή και την διαχείριση των εγκεκριμένων προτάσεων.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: Global Tax
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: Φοροτεχνικές & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Αγίας Μαρίνας 77 (πλησίον ΚΕΠ Ανθούπολης)
ΠΕΡΙΟΧΗ: 12135 Περιστέρι
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 215 215 7944
ΩΡΑΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: Δε-Πα: 09:00-17:00
ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ: www.globaltax.gr

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

captcharefresh
Rate this item
(0 votes)